Tuesday, November 1, 2011

NAOME

ni bkn tjuk drama naome tp nama ank kcng aku yg aku plg syg....tp syg dia dh tgglkn kau buat slama lamanya......smpi sekarang aku mcm xprcaya...klula aku ada waktu tue maybe dia xmati..klula kreta x buat hal maybe naome xmati....naome mmg spesel...xkn ada kcng yg sama dgn dia....naome lahir ari yg aku smpi mlaysia...so aku mmg tgk dia mmbesar slama nie...dia plg mnja dgn aku...tidoq pon dgn naome,,,naome plg suka ddk kat bahu...bila aku pggl ja msti dia dtg...br2 nie time aku blik umah mk aku ckp naome suka ddk ats riba plak....smua syg kat dia,,,klu bpak aku buat keja dia pegi ddk ats bpk aku pon bpk xmrh wlaupon dia ssh nk buat keja...bpak mmg sdih...dia ckp knapa kcg yg syg msti mati...mak pon sama...mngis tresak esak...plg aku trkilan sbb aku xsmpt pon nk syg naome sblom blik penang...naomeeeeeeeeee.....bok rndu kat naome...lps nie dh xbleh nk pggl naome lg...dg xbleh nk dkung naome dh...dh xbleh nk bwk naome jln2 dh...sbb apa naome pegi cpt sgt...bok xpuas main dgn naome lg.....

No comments:

Post a Comment